ادامه کاهش دامنه نوسان در معاملات امروز | بورس زیر سایه انتخابات قفل تولید باز شد | تعداد واحد‌های تولیدی که در دولت سیزدهم احیا شد را ببینید پیش‌بینی بانک مرکزی برای تورم امسال چند درصد است؟ کارگر شرکت نیشکر هفت تپه: آقای رئیسی برای ما مثل پدر بود + فیلم شوک بخشنامه جدید وزارت صمت به واردکنندگان منتظر واریز یارانه ۶۰۰ هزار تومانی باشید + جزئیات نحوه محاسبه «پایه سنوات کارگران» در سال ۱۴۰۳ آیا سود سهام عدالت در این ماه (خرداد) واریز می‌شود؟ (۵ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها تمدید شد قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار امروز (۴ خرداد ۱۴۰۳) مشکل کمبود شکر در سطح بازار مشهد رفع شد  شهید جمهور شرکت نیشکر هفت تپه را احیا کرد تولید تخم مرغ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن می‌رسد حدود ۴.۴ تن شمش طلا طی ۲۸ حراج حضوری در مرکز مبادله مورد معامله قرار گرفت یارانه کالابرگ در خرداد ۱۴۰۳ هم واریز می‌شود قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۳/۳/ ۱۴۰۳) ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد
سرخط خبرها

سایپا گارانتی اش را تمدید کرد

  • کد خبر: ۲۱۴۵۶
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
سایپا گارانتی اش را تمدید کرد
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: به منظور کاهش مراجعه مشتریان به نمایندگی‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، گارانتی خودرو‌هایی که در فروردین ۹۹به پایان می‌رسد برای یکماه تمدید میشود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدفخرالدین حیدری منش با اشاره به مسوولیت‌های اجتماعی سایپا در جلوگیری از انجام تردد‌های غیر ضروری در شرایط بحران کرونا، گفت: به منظور رفاه حال مشتریان گروه خودروسازی سایپا و کاهش تردد‌های درون شهری، خودرو‌هایی که گارانتی آن‌ها در فروردین ۹۹ به پایان می‌رسد به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر تمدید خواهد شد و این دسته از مشتریان محترم هیچ دغدغه‌ای بابت اتمام گارانتی خود نداشته باشند.

وی همچنین با اشاره به شکستن رکورد فروش قطعات یدکی در سال جاری، گفت: با تلاش همکاران سایپایدک و تحت راهبری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، فروش قطعات یدکی از مرز ۱۰ هزار میلیارد ریال عبور کرد و به این ترتیب سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی افزایش یافت.

وی افزود: این موفقیت بیانگر عزم راسخ کارکنان سایپایدک برای تأمین و توزیع قطعات با کیفیت و استاندارد با هدف افزایش رضایت مشتریان است.

مدیرعامل سایپایدک از مردم خواست برای تأمین قطعات یدکی حتماً به نمایندگی‌ها و یا عاملیت‌های مجاز فروش قطعه مراجعه کنند و از نصب قطعات تقلبی بر روی خودروی خود به شدت پرهیز کنند.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->